tisdag, april 10, 2012

Jisses vad snabb……

datorn är nu när Anders bytte hårddisk i den under påsken. Hinner bara tänka på vilka knappar jag ska trycka på så är det klart. Skatan i gatan vilken skillnad.  Tack bästaste Anders för den hjälpen. Du får väll lägga kostnaderna på trikeräkningen.

I morgon ska jag nog strypa en banktjänsteman, Fick ett brev till mamma eftersänt förra veckan. Ett brev från banken om att mamma hade övertrasserat sitt konto… Men hallå eller!!!! Jag ringde till kundtjänst och frågade vad i attans attiraljer det var frågan om, mamma har varit död i över ett år för bövelen. Det blev alldeles tyst… Jag var ju inne på banken och anmälde dödsboet och visade alla papper, dödsfallsintyg och fullmakter och all vad f*n det var. Tydligen så har detta inte gått in ordentligt!!!!! Hon sa vänligt i andra änden av luren att om jag kanske kunde tänka mej att åka in till banken i Skara igen med alla papper så får de ordna detta därifrån. Hon kunde tyvärr inte göra detta via telefon, eftersom jag måste visa en del papper IGEN.

Efter detta besök åker jag till katthemmet och gosar med katterna och fotar en del nya. Eva sa att jag skulle komma efter bankbesöket så kunde lilla Elainestumpan "lugna ner mej lite". Hon kommer väl att klättra upp på axeln och spinna i mitt öra lilla snutterruttan.

Torsdag är det dax för besiktning, beställde tid idag, inte av något motorfordon, utan av mina värkande leder. Efter denna hemska natt så bestämde jag mej för att kontakta en läkare, fick komma redan på torsdag. Rent ut sagt så hade jag ett he**ete i natt. Hur jag än bar mej åt så värkte det jä*el. Det blev inte mycket sova. Det är bäst att göra sådant här innan säsongen startar den 1:a maj. Jag kanske får "körförbud" *mohahaha* då blir jag en lagbrytare, för jag kör ändå trots eventuell "spansk flagg".

Pratade med trikebyggaren, bakaxeln är nu klar, återstår förgasaren, munstycken kommer i morgon, så nu är det nästan klart. Kanske skulle ta en tur ner i helgen och kolla lite bara. Vi får välan se vad som händer.

1 kommentar:

Unknown sa...

Usch, fy fan säger jag bara. :-(((
Skönt med en snabb coh trevlig dator. Visst har du fått mitt mail om helgen i april?
Ska bli så otroligt trevligt att träffas. Hoppas verkligen du kan.
Tazz&Kram