lördag, september 04, 2010

Pojken med guldbyxorna….

har väl alla hört talas om, men gubben med guldvästen, den har inte alla träffat. Jag träffade honom idag. Han hade massor med godis i sin väst, plockade fram det ena efter det andra. Vem är då denne gubbe, jo Dennis!

2010_09_04_1

Jag började med att arbeta några timmar idag. När jag kom till jobbet fanns det en bunke med kantareller till mej från Lillchefen, kanske han tycker om mej lite trots allt…… När jag vart klar med min del av arbetet, så skulle bror min och jag ut och hoja en sväng. Vi möttes upp i Timmersdala, sen får vi vidare till Tidavads MC. Alltid lika kul att sitta och snacka i solen. Det var en del av folket som åkte hoj dit idag.

2010_09_04_2

Här är det Alf, Dennis Ove, Per, KP och GP som sitter vid bordet och fikar. Det var en bra tur, men det känns att det är höst. Ingen supervärme, men det är så gött att köra när det är höst.

Jag trasslade mej hemåt vid femtiden och nu sitter jag här och filosoferar och skriver om dagens allahanda händelser. I morgon så blir det en tur igen, då är Olle ledig så någonstans ska det åkas. Kanske till den jättestora loppmarknaden i Tidan.

2 kommentarer:

Unknown sa...

En gubbe med guldväst vill jag ha tack ! beställt
:-)

Inkan o Ligan sa...

*lipar igen*