onsdag, september 01, 2010

Attans förkylning

Nu när jag äntligen är lite ledig, vad händer då, jo jag blir förkyldater, ja förkyld då på rikssvenska. Skit samma, jag har i alla fall röjt i skrubben bakom sovrummet, där bland annat alla julsaker finns. Det blev hela Kian full med saker som kördes till Evas Katthem för att sedan försäljas på loppisen i Tidan.

För övrigt har jag gjort "nada" idag, går mest och nyser å snörvlar. Nu ska jag, trots att klockan inte är mer än 19.52, intaga horisontalläge i lopplådan och hoppas på att jag mår bättre i morgon. Om inte så ska jag ta och hoja lite så kanske den blåser bort. Jag ska hoja även om jag är bättre, bara för att det är så gött ute. Ska fixa till peruken också, den behöver ansas lite. Lina ska sköta om detta i morgon eftermiddag.

God afton och natti natti alla som läser mina otroligt intressanta berättelser om mina dagar allehanda händelser……

2 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Lite spinnhealing från oss så du kryar på dig fortare. nosbuff

Unknown sa...

haha Klart man ska bli förkyld när man är ledig.
Annars måste man ju vara hemma från jobbet.
*ler*