torsdag, september 23, 2010

Bilservice

i Falköping var det idag. Var där strax efter nio och lämnade Kian. Fick en lånebil och åkte ut till Rolle och Anita. Träffade lille Harley. Det går bättre hos dem än hos oss, de har också två honkatter innan, men det är bara lite fräs där.

Hämtade bilden strax efter tolv, 3200 spänn fattigare, hualigen. De hade desinficerat filtren i AC-systemet, för det luktade “sur disktrasa” när jag startade. Jävlar vad det luktade. Jag blev faktisk jävligt dålig. Ove och KP mötte mej utanför Skoglunds, sen for vi och åt. Jag skakade hela jag. Fick väl lite andrum under tiden vi käkade, men sen skulle jag hem också. Väl hemma däckade jag, sprängande skallevärk och svidande ögon. Undrar vad det var för gift i detta medel.

I kattlägret är det inte bättre det är numera Smulan Morr, Snuttis Fräs och Vilja Räser här. Den lilla far som en skållad iller över hela huset och hela tiden piper (pratar väl) hon.

I natt bar jag in Smulan så hon fick mat sen stannade hon kvar inne. Vilja är ju instängd i sovrummet. Snuttis ligger i källaren, så där har jag ställt ner mat så hon åtmiståne  får nåt annat än möss till livs. Bar in henne förut, men så fort hon får syn på Vilja, ut igen. Ja, ja det lugnar sig kanske.

Nu är det snart dax för horisontalläge, blev helt plötsligt väldigt matt:)

Inga kommentarer: