onsdag, december 02, 2009

Skrivaren krånglar

Skat-Ann blir jättevresig. Har hållit på c:a en timma med att få iordning på skrivarskrället. Jag tror jag lyckades.

Har dessutom börjat att komponera årets julkort från oss på Skagen. Detta har blivit en tradition med att göra ett eget påhittat kort.

Annars händer det inte mycket. Jagar lite möss, döda som levande.*L*



Läser lite, jobbar lite, surfar lite, bloggar lite, matlagar lite, sover lite.

Apropå sova, passa er för heliske nu inatt, det är fullmåne och då sitter jag på trappan och ylar. Lögn i pipsvängen att sova när månen är full. Tur att jag är ledig imorgon. Kallt är det dessutom, så det blir kallt om rumpan när jag sitter på stentrappan ikväll.

Till sist ett stort tack till alla som skickade gratulationer till mej igår. Observera att jag inte fyllde 50!!!!!

Får väl bli en stulen kattbild också.



Kolla även in sötnosen som jag har lagt in på hemsidan under "kuligheter". Den är bara så nyvaken!

Hejhopp

1 kommentar:

Dui och Deco sa...

Riktigt kallt om rumpan helt plötsligt! Lycka till med komponerandet! Tasskram