söndag, december 13, 2009

Mer bilder

på min lilla gosnos Snuttis, men skenet bedrar! För att vara den gosigaste katt förvandlas hon snabbt till att bli den största musjägaren i byn. Hon är mästare på att fånga byten.

Här väntas det på magkli. 

2009_12_13_snuttis_4Undrar om hon har varit ute och trampat i askan eftersom hon är jävligt skitig om höger framtass, baktassarna ska vi inte ens prata om.

Här vet jag inte vad hon håller på med riktigt men söt är hon.

2009_12_13_snuttis_5

Husse tycker det ser ut som hon inte “har alla hästar inne i stallet”

3 kommentarer:

vimsan sa...

Haha, så söt:) Vi har en jycke som vi kallar ADHD-hunden men min pappa säger bara "bokstavshunden" Hon ser för skoj ut men är den absolut mysigaste man kan ha i huset:)
Kram Jam o Spinn

Dui och Deco sa...

Hi, hi, härliga bilder! tasskram

Em sa...

Tack för tipset, det kommer katterna verkligen uppskatta!!

Alla hästarna hemma har din skrutt säkert men jag kan tänka mig att husse säger så bara för att retas ;)

Jag länkar din blogg så jag kan börja följa den gör detsamma om du vill! :D