torsdag, december 03, 2009

Nu är det klart......

med julkorten. Fick ju igång skrivaren igår och nu är alla julkort klara. Bara att frankera och lägga på lådan (sista dagen).

Imorgon ska jag testa födelsedagspresenten Photoshop elements 8. Jag är ju ledig så nu kan jag sitta med detta några timmar. Timmarna går fort när jag väl börjar. Jag har inget annat för mej imorgon så vad gör det. Ska försöka sova länge också. Sömnbehovet är stort nu när fullmånen spökar för mej. Om vädret är fin kanske det kan bli lite utevistelse också, men det är väl tveksamt, ska visst börja regna inatt.

Min söndagsbeästagåbortkusin ringde idag. Inga från Vara. Bästa kusinen man kan ha. Då går också tiden fort, finns en del att prata om.

Måste ringa min bror imorgon också. Undrar om han polerar på sin nya hoj eller om han mecklar med gamlingen. för i garaget är han garanterat. Får nog ta en tur till honom i helgen. Passa på när vi ändå är i de trakterna. Ska hälsa på Mor.

Nu ska jag inta planläget. En kattbild först bara. Blinka är utställningstrött.


Natti-natti

1 kommentar:

vimsan sa...

Hahaha, gud vilken härlig bild! ett riktigt Julkort kan man säga:)
Ha det gott Kram Jam o Spinn