lördag, september 12, 2009

Påpekande fick jag

igår av lillchefen. Får inte skriva lillchefen utan det ska vara Lillchefen (stor bokstav) *L*. Ja då får jag väl göra så i fortsättningen.

Det var grillkväll igår och vi kunde sitta ute hela kvällen, jättemysigt. När paret anlände så fick jag KANTARELLER av Lillchefen. Jävla fjäsk tyckte Olle, men när han fick en flaska rödvin, då blev han tyst!!!!! Då var det minsann inget fjäsk längre.

Olle åker nu för att köra Vänern runt. Han blev lite sen, HD:n startade inte..... Jag ska börja jobba klockan 12.00 men kanske kan jag möta upp kamraterna i Lidköping när de är hemkomna igen. De får nog en härlig tur idag.

Femton poäng skulle den få som badade näck i Vänern, fem poäng om badkläder användes. Fyyyyyyyyyyy fasen vad kallt, ALDRIG.

Dagens kattcitat: Även den skabbigaste katten har något aristokratiskt över sig.

Alla kattägare misstänker ibland att deras katt mycket väl förstår vad de menar, utan att den vill erkänna det.



Nu ropar läsfåtöljen på mej det är väl bäst att lyda, sätta sig för att läsa en stund.

Tjingeling

Inga kommentarer: