fredag, september 25, 2009

Harley har kommit hem.....

nästa alldeles frisk, spikar lite enligt maken. Vill ha högre oktantal i magen. Blir till att tanka 98......

Häromdagen började vi sy gardiner till vandrarhemmet den ena stryker den andra syr. Nu har vi satt upp i några rum, sen satte vi oss och beundrade resultatet. Tänk att lite tyg kan göra så mycket.

I morgon ska vi ut och hoja om vädrets blåsmakter lugnar sej lite, ja det blir nog att åka iallafall. Harley behöver testas så då är det väl till att hänga på då, jag är ju ledig HELA helgen, så någon dag ska jag väl kunna hänga med. Det är just nu bara den där förbannade värken som inte vill ge med sej. Får väl preparera kröppaskrället lite, om jag börjar ikväll och fortsätter i morgon bitti så kanske det kan funka.

Sen är ju saken den att, jag har så jäkla lite att skvallra om, jag får inte tillräckligt med rapporter. Kan någon vara snäll att rapportera lite skvaller som jag kan skvallra vidare om........

Katten idag, älskar ett hus med tapeter. De är utmärkta när den ska slipa klorna..

Doften av sommar följer med hem i kattens päls.

Ev väldigt liten katt, kan fösa en väldigt storväxt människa mot kanten på dennes säng. Och, om så krävs, över den

Inga kommentarer: