torsdag, oktober 03, 2013

Snutteruttan solar

Efter en helvetesnatt med knapp någon sömn på grund av en elak jävel på min högra sida vin namn Axel så stiger jag iallafall upp till en vacker dag. Snutteruttan passar på att sola sej på farstubron.

20131003_1

Det enda positiva den sömnlösa natten hade med sig, var att jag kunde se över Lurvas och hans krigsskada. Kunde raka och klippa rent ordentligt. Inget gleggit i såret, ingen böld eller liknande, endast en liten bit öppet så det verkar som han gått ur striden med hedern i behåll. Pratade med veterinären via FB och meddelande ovanstående, jag hör bara av mej om det skulle bli värre.

Hade tänkt att åka till Eva för att hjälpa henne lite idag, det är ju öppet hus på lördag. Tyvärr så  blir det, till att återgå till horisontalläge istället, efter att temperaturen har höjts lite inne i huset nu när jag har tänt i spisarna.

Ha en bra soldag.

1 kommentar:

Dui och Deco sa...

Underbar bild! Hoppas onda Axel försvinner och att Lurvas skada läker som den ska.Nosbuffar