söndag, oktober 20, 2013

Goaste Lurvas

vill bara visa hur vacker han är.

20131020_2

Lille Lurvas, har blivit stoooor Lurvas

20131020_1

Övre bilden är tagen på katthemmet då han just kommit dit. Jag blev förälskad i denna rädda, tufsiga, illaluktande lilla katt med stoooora ögon. Nu har han varit hos oss i snart tre år, och han är en tuffing. Älskar att reta de andra två paddorna. Den ena viker, den andra morrar och klappar till honom. I det läget så hoppar han bakåt, som om det är av glädje, hahaha jag har retat upp surpaddan.

I morse kom han som vanligt infarandes, så vi tror att luckan ska ligga i köket, upp i knät, pissevåt!!!! Nu hade jag ju en filt över mej så jag virade in honom och gnuggade honom torr, då njuuuuter han till 190%. När vi senare skulle åka ut en sväng så la han sej på bordet så fint, så jag fick en liten bild på honom.

Han har växt till sej, grovat till sej i ansiktet och han ser lite grym ut. Skagens skräck!!!! Trots att han inga hjärnceller ha så är han alldeles alldeles underbar. Finns ingen katt som liknar honom. Till och med pappa gillar honom. Han brukar alltid hoppa upp och lägga sej mellan pappa och Marita när de är här. Då ska det fjäskas, men pappa har lite respekt för hans klor för de nyttjar han ganska mycket, jag är härdad nu, men det är inte våra gäster.

Ha en bra söndagsafton och förhoppningsvis en bra vecka.

Inga kommentarer: