torsdag, februari 11, 2010

Tirkebilder jippiiiiiiiiiiii

Idag fick jag bilder från garaget. Äntligen så händer det något, jag blev så glad när jag kom hem från jobbet. Där finns massor med bilder på mailen. Nu står hojen på liften och bakvagnen är nedmonterad och nya axlar är ditsatta.

Kan vi tro på en vår efter denna vinter?

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA   

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA   

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA   

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA   

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Det var gött att jobba lite idag. Har varit lite långtråkigt nu det sista. Nu blir det en hel del att göra nästa vecka, ska bli riktigt kul.

Imorgon blir det nog en tur till staden eller till storbyn. Måste ha men lite plantjord och säckaskit, dax att ta tag i pelargoner, änglatrumpeter mm. Klippas ner och plantas om.

Ja, jag tror som sagt på en vår, efter det att denna jävla kyla släppt taget.

2 kommentarer:

Ruskan sa...

yes, yes, yes...när man tittade in här hos dej idag känns det som om våren är på väg på riktigt... Sån´t tycker vi om!!!
Kram Kram

vimsan sa...

Våren i sikte!!! Min ska få nya bromsar om ett par veckor :) Wroooommmm!
Kram Jam o Spinn