torsdag, februari 25, 2010

Menykörkort har jag fått idag

Var hos kollegan idag, vi gjorde examensprovet i Livsmedelshygien tillsammans, så nu är detta klart. Det här bakterier och mögel och sporer och fan och hans moster det är invecklat Nu är det bara att invänta diplomet.

 Just nu vräker, FULLKOMLIGT VRÄKER, lappmöglet ner utanför husknuten. Jag blir så trött.

En av missarna hade fullständigt frispel förut, for omkring som en skållad råtta, upp och ner, under mattor över mattor, upp i klösträder rev och slet i sisalen. Hängde lite i gardinerna, och så vidare. Det var Snutteruskan, vår IQ-befriade katt som husse säger. Hon ser helt enkelt ut så säger han! Jag tror ju istället då att hon är jävligt smart, hon bara gör sej till för att bli ompysslad :)

I kväll finns återigen ingen chans att bli rik. Ingen Antikrunda, det är bara OS. Snart är det slut tack å lov.

Vad ska ni göra ikväll?

1 kommentar:

vimsan sa...

Just det- snart är OS slut JIPPI!!! Alla bra program är ju inställda till förmån för en massa galningar som ska köra flera mil på skidor runt runt... hur spännande kan det vara! Jag har sett en massa avsnitt av gamla program jag missat på Tv4 anytime:)
Nu ska jag gå över till Tv3 play:)
Kram Jam o Spinn