tisdag, februari 09, 2010

En tur till Limax….

…i Skara för att hämta min älskade MC-jacka som hon haft vänligheten att byta dragkedja i. Jag tror som sagt på en vår trots allt. Kanske kommer våren fortare om jag har jackan hemma :)

Var även på Jula och fixade ett  par grejer som behövdes. Ett par vedbärarhanskar till Maken och stupränneförlängarslangar tills det att det blir tö. Där träffade jag på Skinnströms och Anita & Ove, så lite social vart jag också.

Stannade till hos Skogsfolket som har bilkrångelproblem, hon behövde till affären och mer vatten så vi fixade detta.

Nu har jag ätit hemmagjorda hamburgare med stekta tomater och vitlöksost och ett glas rött så här mitt på dagen mitt i veckan. Det var gott i vilket fall. Nu behövs det flyttat på fruset vatten igen eftersom det återigen vräker ner uppifrån. Detta får nog Olle fixa när han kommer hem!

Sen är det ju lite måsten, måste ta tag i hemsidan (uppdatera med bilder), måste ta tag i inbjudan till återträffen osv osv. Men vad fan, just nu “jitter” jag inte.

1 kommentar:

Sara sa...

Tack så mycket!

Jag längtar efter våren, ser verkligen fram emot att få fota dej och din man! En sån fotografering har jag inte gjort innan så det får gärna bli vår fort! Kram