torsdag, mars 12, 2009

Vårtecken

Jag ska väl inte vara sämre än Cykelhandlare Persson. Han ställer ut sina cyklar på gatan, på Falkängen slänger vi ut täcken, kuddar och mattor på trappan. Ett säkert vårtecken är storstädning på Falkängen.



Vår och vår förresten, det snöar för fullt just nu, då var det den där skalan igen då från ett till tio och nu är det banne mej minus 15 på den skalan. Jag är bara så jäkla trött på detta vita ludd. Men å andra sidan så blir jag inte sugen på att åka hoj, FÖR JAG HAR INGEN HOJ ÄN, den är inte klar (nu svär jag igen, men bara lite) den 31 mars ska den vara klar, men det tror jag inte ett skit på, inte förrän den står på gården, Det dyker ALLTID upp problem........

Undrar om grannen, pappskallen, har polerat färdigt sitt vrååååååålåk än? Sen måste han ju göra iordning båten också, undrar när han ska hinna detta?

Mosslotta har redan planterat penséer, men hon bor ju i Skåne. Jag såg att det hade kommit plantor till Konsum i eftermiddag. Nej, jag ska inte plantera än...

Återkommer snart med nya rapporter och andra dumheter.

Inga kommentarer: