måndag, mars 16, 2009

Premiärtur

Axvalls hårda pojkar var på besök igår hos min bror. Ingen vidare värme kan jag tänka mej, men är det uppehåll och solen skiner då är det nära till hands att ta en tur. Trots att Ove bor i skogen, med ca fyra kilometer grusväg så var det glada miner på gubbarna. Ni kan tänka er vilken lervälling det var på den vägen. de hade nog inte tid att stanna så länge, det var väl till att tvätta vid hemkomst.




Vi har fått en torktumlare, som vi har pratat om länge att vi skulle behöva. Alla katthår kanske försvinner ur kläderna, inte allt men en hel del. Det ingår visst vara fri hemleverans på denna *L*. De som ville bli av med denna, har bara en kilometer drygt hit, men de har ju också en ny bilkärra som de måste använda. Hoppas bara att den fungerar.

Sen är det ju lilla Doris då, nu är hon 5 veckor och så hemskans fin. Jag kan ju bara njuta av bilderna. Har även stulit en bild på hela kullen.





Till sist en underbar bild på en katt som jag hittade på Expressen eller Aftonbladet. Jag kunde inte låta bli att låna den. (Förlåt)

Inga kommentarer: