torsdag, mars 26, 2009

Tandläkarbesök igen

Ont i tanden! Jätteont i tanden, var hos Gunilla idag och jag hoppas hon fixat till detta så det går över. Inget hål men nåt knepigt är det.

Gallerian på Falkängen är nu fixad med nyputsade fönster, skurade golv och lister, rena gardiner med snygga omtag är uppsatta, och lite lull-lull på fönsterbrädan, typ nån lampa eller blomma. Bara nu Christian kunde ta bort alla miljoner krokar som han har satt upp ÖVERALLT i taket (mutter). Han får ju ett alldeles eget ställe att vara på nu.



Tack "Mamma till Ingela" för alla band och tyger vi har fått levererade. Det var rena rama julafton på tisdagen när Ingela kom med Volvon fullastad. *L*

Nu, samtidigt som jag sitter och skriver detta så håller jag på att printa ut nya "första sidor" till pärmarna som ska ligga på alla rum. Det blir riktigt bra tycker i alla fall jag.

Jag har en liten fin bild på Doris också.



Sen var det ju det här med vädret också, det kom ju massor med ludd igen, och kallt som satan har det varit i veckan. Det är till och med så katterna har gett upp. De sitter inne och tittar ut.



Sen är Utsiktens Kaffestuga nu såld. Allt är klappat och klart.

Återkommer någon dag med nya rapporter eller dumheter.

Inga kommentarer: