söndag, mars 29, 2009

Mamma Mia

Ja just det! Mamma Mia ringde idag (Mias mamma alltså) hon ville ha tag i sin dotter, men se det gick inte på det numret. Jag är nämligen "kontorschef" i några dagar, chefen ska på konferens i huvudstaden.... nu får jag tass med herr chef istället.

Vi kommer väl att sitta och "träta" om folkdräkten (som han tycker personalen ska ha i sommar) *ASG*. Det kan han glömma!!!!! Se mej i folkdräkt hahaha. Jag som inte haft kjol/klänning på mej sen jag konfirmerade mej. Observera! att både Olle och jag hade jeans på oss, när vi gifte oss.... kan man gifta sig i jeans? sjöng hon Lotta Engberg, och på den frågan är svaret ja. Vi har gjort det, dessutom så åkte vi motorcykel till prästen.... Så folkdräkt, glöm det, igen!!!!!!!!!!!!

Jag undrar, om JAG skulle komma i folkdräkt, hur många "mordförsök" skulle jag åka fast för då, folk kommer att dö av förskräckelse på Falkängen. Tänk er dessutom en skata i folkdräk åkandes till och från jobbet på en trike, hur skulle det se ut? Jag är tillräckligt ökänd ändå. *L*

Dessutom undrar jag om herrn skulle kontra med att ta på sig kortbyxor, strumpor och sandaler? *L*

Har idag försökt att anropa grabbarna i Kristinehamn, får se om någon svarar på Kullens anrop. Vore trevligt att höra från dessa "gubbar".

Återkommer med nya rapporter.

1 kommentar:

Skogsfolket sa...

På tal om folkdräkt, tycker jag du kan ha ett skinnställ med kurbits målning och knätofs, mer din stil tror jag.Kram på dig! Lotta