onsdag, mars 18, 2009

Samma bak en säsong till

Får behålla min breda bak en sommar till då (på triken alltså).

Har idag tagit beslutet att avbryta arbetet med kortningen av bakaxel. Det får vänta till hösten. Tiden går och axlarna har inte kommit i retur än (vad jag vet idag). Sen ska det göras justeringar, svetsas fästen, bocka till länkarmarna (vet inte om det går) Rolle Hjälp!!!!!! och det ska lackeras, och det ska fixas med än det ena och än det andra. Så jag väntar. Anders fixar en del grejer som är akuta, såsom ett oljedropp i höger bakhjul samt lite annat fix och trix. Jag vill vara på den säkra sidan och ha en hoj att åka på *L*

När vädret är på topp och jag är ledig så åker vi på två hjul ner och jag på tre hem.

Nu har Falkängen en ny, JÄTTEFIN hemsida. Den laddades ner till nätet igår och är som sagt jättesnygg och överskådlig vad gäller information och priser mm. Grattis Jonas till ett snyggt jobb. www.falkangen.se

Var även hos en annan Jonas idag och författade en kallelse till årsmöte i maj och ett protokoll från styrelsemötet förra veckan. Nu är det gjort, skönt.

Solen skiner även på små skitar (som mej) idag, trots att jag bor på baksidan *L*

Inga kommentarer: