onsdag, december 07, 2011

Var håller han hus nånstans…..

han med säcken med sovarsand i.

Fattar inte vad som händer, lögn i pipsvängen att sova, trots en sovarpiller så går det helt enkelt inte. Jag är tydligen inte ensam heller. Vem jag än har pratat med så har de inte sovit ordentligt på den senaste veckan.

Är det nåt i atmosfären eller?

Den där förbannade värken är ju visserligen en stor bidragande orsak,för min del, men jag har ju sovit förr. Nä inte nu, kanske en till två timmar, sen är det kört. Då blir det tekoppen och en macka, datoren i knät . Kolla runt vad som hänt under de två timmar jag har varit frånvarande :)

I dag var jag hos Eva en sväng och fotade. Hon har en riktig skönhet hos sej, lilla Sikja, så lik vår första Busan. Kommer från ett dödsbo. Hon VILL BLI BORSTAD varje kväll, frivilligt.

SONY DSC

En annan liten skönhet, lite försiktig men fullt klappbar och väl i famnen så är det riktigt skönt och mysigt.  Hon fick namnet Thara.

SONY DSC

Det var full rulle på katthemmet idag. Kattungarna hade tävling tror jag, jädrans vad de höll på. Kan inte annat än att skratta åt godingarna. En kattunge kan roa en hel församling.

Nu ska jag se om han med sandsäcken kanske kunde komma en sväng.

Inga kommentarer: