torsdag, februari 09, 2012

Spökhuset

är storstädat och klart. Varken jag eller kollegan har ont av de "andar" som bor här, men det är många som sagt att något finns det i vissa lägenheter. Inga onda saker, men det rör sej.

I morgon är jag ledig, har funderingar på att åka till Eva och gratulera till storvinsten. Har mailat henne och frågat om hon har "tid". Jag har fortfarande inte "landat" efter det telefonsamtalet. En vinst på 50 000:- till Katthemmet. Vilken känsla.

Vad mer göra i morgon, besöka apoteket, maskmedel till katterna, Apoteket "Röda Näsan" vin till husse och matte. Helgen vet i fanken vad den erbjuder, kanske ett besök hos Ove. Kola om han fått sitt bredband upphottat och hjälpa honom att installera några program i den nya datorn.

Ett besök hos grannarna Claeson står nog också på programmet, de hade en förfrågan om en sak som behöver diskuteras över en kopp kaffe. Hoppas detta går vägen. Det är redan godkänt från högre ort så för vår del är det OK.

Måndag ska jag till världens bästa bilverkstad, " Skoglunds Bilservice i Falköping,det "klonkar lite misstänksamt höger bak, samt  sidorutan på vänster sida lever sitt eget liv. NÄr jag hissar ner så är det OK, men när jag sen trycker för "upp" så far den upp och sedan ner och upp och ner igen. Mysko!

Nu är det antikrundan på dumburken, undrar hur rik jag blir idag?

Kramis på er

Inga kommentarer: