måndag, februari 20, 2012

Senaste nytt

Det är som vanligt lite jobb och lite hemmavid och lite hos Eva och fotografera. En dag var jag till Ove, hjölpte honom med hans nya dator, den fick Anders ta vid via Team Viewer, det tog en stund, men jag tror di hade rätt kul. Ove tycke det var lite spejsat och obehagligt när Anders "tog över datorn" och muspekaren for över skärmen trots att han inte rörde nåt. Det blev iallafall mycket bättre.

Lördagen var vi och kamraterna till IKEA i Jönköping, vi inhandlade dämpare till köksskåpen så nu går det inte att "slå igen" köksluckorna". när vi kom hem därifrån var jag trött, så jägarns trött så jag tog natten nästan med en gång vi kom hem.

Söndag monterade Olle dämparna på skåpen och jag städade i lådorna. Så var den helgen slut.

Fixade till en liten snuttfilm, nej filmsnutt ska det vara, med Lurvas när han har som tråkigast, ingen vill leka med honom.

Dessa katter är ju lustiga, de kommer utifrån genom luckan, girar direkt höger, å sätter sej på lådan. Eller också så går de på lådan och sen går de ut……

Inga kommentarer: