måndag, juli 18, 2011

Så kom han då

och ringde på, kantarellmannen! Bästaste Lillchefen leverantör av kantareller.

Underbar Lillchef jag har som varje sommar/höst levererar massor med kantareller. Blev en mycket god kantarellmacka nu i kväll, med smält ost uppepå. Smaskens med ett glas från den röda handväskan.

Var ledig i dag, från Falkängen alltså, var till Eva för vi skulle välja bilder till 2012 års almanacka. 175 bilder hade vi från början att välja på och vi fick faktiskt ner det till 12 plus framsidan. Sen var det ju julkorten också ska laborera med 22 bilder och se om det går att få lite julstämning i  dessa. Det ska sedan ner till ett antal på 12. Vi tänkte ha 12 motiv i år, förra året blev det ju 8 olika.

Har sedan skickat ut lite förfrågningar om sponsring till lite olika företag. Eva har två klara men vi måste ha fler sponsorer. Det kostar att trycka. De får ju ha med sin logga på både almanacka och hemsida så hoppas på att det ger lite slantar. Vet ni någon som är intresserad av att sponsra,så hör av er till mej! Alla bidrag mottages tacksamt.

Ska höra med en som jag känner också om han kan hjälpa till med lite andra saker också. Vad det kan bli och vem den utvalde är det får framtiden utvisa.

I morgon startar arbetet kl 06.00 hualigen. Frukost kl 07.00 för hojåkande Ducciklubben. De ska gasa omkring på Kinnekulle Ring. Hoppas de får uppehåll under morgondagen

Ha en goder afton-

2 kommentarer:

HK.Jonsson sa...

Bortskämd!!! Jag får själv strida till handling i egen majestät ända till kanten på min tomt där dom växer suck och fy

Unknown sa...

wow Vill också ha !
Fanns inga när jag kikade sist.
Lite tidigt tror jag.
Kram