söndag, februari 27, 2011

Ny TV lukar inte gott

Nya elektronikprodukter luktar jävligt fränt. Kan knappast sitta på bottenvåningen för det stinker.

Olle har nu inhandlat sin nya moderna platt-TV och nu sitter han och knappar och muttrar för sig själv när det inte fungerar. Jag håller mej till datoriet. Jag gick inte varulös från Madia Markt jag heller, införskaffade mej ett USB-minne till och  en såndäringa ritplatta, se om det går lättare att markera saker som ska klippas ut, när jag håller på med bilder.

Lurvas hjälper gärna till, men helst ska han bitas eller busa eller ligga på min laptop så jag inte kan använda denna. Jag ska busa med honom anser han. Kan inte att skratta åt detta yrväder, men ibland så är han faktiskt trött.

2011_02_27_1

Så här ser jag ut när jag konfiskerat mattes dator.

Igår kunde vi inte göra så där väldans mycke, vi vågade inte gå utanför dörren. Det var så jävla halt, isbark. Granntanten ringde och bjöd in oss på kaffe och nybakade bullar. Det var till att hålla sej ordentligt i trappräcket, sen gick vi över ägorna i snön och klättrade över staketet, för att inte dratta på ändan. När vi återkom från detta evenemang så gick vi inte ut mer.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Men kaffe och nybakta bullar kan man juh inte säga nej till.
Kram

Nea theCat sa...

Klart Lurvas hjälper till så gott han kan. Simba brukar sitta och hålla mattes laptop varm :) Tyvärr brukar hon inte uppskatta det så mycket utan hävdar han är i vägen.

Nosgos