måndag, februari 14, 2011

Alla hjärtans dag

Idag fick jag sitta intill Snutteruskan som är vresig på mej. Matte hade köpt ett nytt foder, för kräsna katter, och det gillade Ruskan. Jag fick också smaka, hon fräste inte, inte då, sen fräste hon åt mej lite senare. Jag tycker det var snällt att jag fick sitta intill henne på köksbordet och smaka.

SONY DSC

Det var på tiden tycker matte. Det är nya framsteg varje dag nu. Vi har till och med sovit i samma rum i natt. Visserligen så låg Ruskan uppepå garderoben, utsikten även kallad, och jag låg under sängen.

Hälsningar Lurvas Von Örontofs

4 kommentarer:

Max och Måns sa...

Klart att även de gamla surkarten kommer att inse att du är en hyvens katt!
Men för fördomsfulla gamla missar av honkön kan det ta lite tid!
Nosbuff

Dui och Deco sa...

Det verkar gå ganska fort framåt nu. God mat är ju alltid bra! Nosbuff

Anonym sa...

Vi håller med Max & Måns, eller jag gör det. Tindra ser lite sur ut när jag nämner katter av honkön...

Unknown sa...

Sötnosarna