tisdag, februari 15, 2011

Jag vill haaaaaa

Jag, Lurvas Von Örontofs är nu vida känd för sitt enorma matbehov. Allt som går att äta ska ätas, kvittar hur mätt jag är så går det alltid ner lite till. Husse satt igår med en jättesmarrig macka som jag ville smaka på.

SONY DSC

Åhhhh det luktar såååååå gott, jag vill smaka!

Matte skrattar åt mej….. Åt mej!!!!! När hon kom hem idag så värmde hon några pannbiffar och kokade lite pasta och jag gillar pannbiff. Hon kunde naturligtvis inte låta bli att hämta kameran och då kan jag ju passa på…….

SONY DSC

Jag hann aldrig snyta en biff, den var ganska varm också, så jag hade nog bränt mej.

Ha en bra eftermiddag

//Lurvas

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker gott och väl att matte kunde ha bjudit på en pannbiff. Det såg rätt smaskigt ut.

Dui och Deco sa...

Det gäller ju att vara med så man inte missar något gott! Nosbuff

Max och Måns sa...

SOm D&D säger, det gäller att passa på.
För 2beningarna är ena glupska ena!
Nosbuff

Skat-Ann sa...

Han fick allt smaka lite när det kallnat och matte ätit klar. Det bor en liten "tiggarjä**el i den häringa katten. Kan bero på att han varit hemlös och instängd den sista månaden innan jag fick honom.