tisdag, januari 11, 2011

Peppaward har jag fått

a4c1a49132131f9b_126769176

av min cyberkompis Inkan, vi stöttar varandra på nätet, när det känns jobbigt. Jag hoppas vi träffas när hon kommer till Skövde nästa gång, för jag lär aldrig åka till Stockholm Ler

Sedan ska man ge awarden vidare till 5bloggar som man känner är bra på att peppa, stötta och finnas där.
De 5 jag valde ut är följande:

Anita Fjäder, hon har ett stort hjärta, väldigt stort, dessutom gör hon underbara smycken, hårprydnader och drömfångare  av fjädra plus allt annat fint hantverk som hon också tillverkar. Hon  har även sommarstuga ett stenkast från Skagen.

Peter, för han är en fin kattmänniska, eller det blir ju hans katts blogg som jag länkar till. Sippo.

Fille, en god kamrat med ett hjärta av guld. Detta gäller även de övriga kamraterna i Stompers MC.

Christer, som har tagit hand om två katthemskatter och har en blogg med mycket humor.

Carina och Birgitta från klostret i Otterbäcken, om någon har stora hjärtan så är det dessa två tjejer.

1 kommentar:

Unknown sa...

Jupps, lovar att försöka få till en dejt. Det är alltid så himla körigt juh. Jag ska äta och vila och sova och gosa i soffan och vara social med värdparet och ja du vet. hehe
Plus hinna med en sväng till Njuta i Hjo. Men nästa gång trycker jag in dig mellan gosa i soffan och den sociala grejjen.