måndag, juli 26, 2010

Jag blev så glaaaad…..

och Olle blev sååååå avis:)

Jag gick och hämtade posten i lådan. Där ligger en “grön påse” (den som posten använder sig av). Hurra tänkte jag, här kommer mina Jack Hammer handtag, till Triken som jag beställde förra veckan. Jag använder dessa som fotpinnegummi och de börjar bli väldigt slitna så jag beställde tre par från Bike Parts förra veckan.

Men det var inga gummihandtag, det var en svart t-shirt. Så glad jag blev.

SONY DSC

Mina goa vänner i Katrineholm har skickat den här till mej. Jag är nog kanske lite snäll ändå, trots att jag kallas för Skat-Ann.

Tack snälla snälla för denna. jag ska bära den med stolthet och tänka på er varenda gång…

Tänk när jag skickade en t-shirt till min gamla kollega, han som började att kalla mej för skatann. Den fick han i födelsedagpresent. Han ringde TRE gånger och bara garvade den dagen. Sista gången han ringde var samtidigt som han visade den för sin underbara fru. Att hon inte skrattade ihjäl sig. Den hade följande text “Bättre med en kråka i siktet än en skata i sängen”.

I morgon ska Olle och jag åka och titta på kattungar, då begriper ni väl hur det slutar…….

1 kommentar:

Unknown sa...

hihi Läcker tshirt.