söndag, juli 18, 2010

Bildbomb från

Pardiset på Kinnekulle, och en linslus till katt.

Olle är ute med sina barn och firar en dotter som fyllde 30 år i november. De har idag kidnappat henne för en hemlig tur. De ska göra diverse stopp för att till sist åka båt till Lurö, där de ska bada bastu!!! och tunna i värmen!!! tur att det är lite svalare idag. Det ska spelas spel och lekas, grillas och drickas öl och skumpa.  De ska dessutom övernatta. På grund av detta så stannade jag hemma eftersom det vankas jobb 06.30 i morgon.

Jag tog mej en hojtur till stora byn Götene. Mitt paket med brännbara DVD skivor hade anlänt från Danmark, så nu kan jag börja tillverka. Därefter tog jag naturligtvis en rejäl omväg hem. "Skit vore väl annars".

Passade sedan på att fotografera paradis nummer ett. Hemmet på Skagen. Här blommar det!!! Dessutom blev det ju som det brukar, Smulan kommer som ett skott när jag har kameran i näven. Då ska det fjantas och poseras…..

Här är framsidan

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

Vid dammen

SONY DSC

Jag syns inte här bakom stolpen, eller?

SONY DSC

Är jag söt eller???

SONY DSC

SONY DSC    

Nu ska jag fortsätta med min bok, "En mot hundra, Jag infiltrerade HA". Den är riktigt bra. Ska även försöka att ringa min bror, måste ju höra vad han "hölls me".

4 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Är man söt så är man! nosbuff

Anonym sa...

Vackra bilder, både på blommorna o katten... speciellt katten./Ninnie

Tillemora´s sa...

Åh vad fint, vilken färgprakt!! Och vacker katt Såklart =)

Unknown sa...

Men gud vilka underbara bilder.
MÅSTE nog komma och besöka er nån gång. Jag är väldigt hojlös men det kanske inte gör nåt.
Och kissen kattnappar vi... eh jag.
hehe