onsdag, juli 14, 2010

Billig var hon i natt

IMG_0699

Katten på bilden, Snuttis, var till salu i natt. Hon var väldigt billig, hon var gratis!!!!

Först kom hon i mitt  i natten, med ett jävla jamande och lämnade en mus i sovrummet, satt sedan och tittade på denna och JAMADE. Musen kastades ut, ty den var död. Kattskrället försvinner ut och efter en halvtimma upprepas proceduren. Skrikjam och mus, denna gången åt hon upp denna. Efter denna nattamat, blir katten sällskaps-sjuk. Upp i sängen och trajar på min rygg och jamar i örat och vill att jag ska klappa och klappa. Så håller hon på i sisådär  en kvart, sen svimmar hon på min rygg I DENNA VÄRME. Har matte hjärta att flytta på henne???? Nej lilla Snutteruskan får ligga kvar.

Så är det att vara kattägd!

I går klockan 11.02 scannade jag in den sista av alla diabilderna. Nu var jag riktigt nöjd. Packade ner alla lådor i bagen och körde dessa till ägaren, Roy. Nu ska det sorteras och brännas och skickas ut till de som beställt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Missen ville ju bara ge matte ett litet kvällsmål ju. Tänk vad vi katter är snälla.

Dui och Deco sa...

Beröm och gos det är vad varje duktig och hårt arbetande katt behöver! Nosbuff

Unknown sa...

*fniss*
ops........... flååååt
Inte jag som sa de.
*ler*