måndag, juni 28, 2010

Vad ska jag ljuga om idag då?

I går efter arbetet så blev det en tur till brofästet vid Torsö, tillsammans med Rolle och Anita. Där intogs en styck lunch. Vidare på småvägar till Hajstorp för att intaga en glass därefter via Töreboda till Ormen, där våra vägar skildes för denna gång. Olle och jag åkte in till Ormen för han hade en DVD med bilder som jag skulle låna. denna arkiverades på datorn och skickades i retur med vändande post.

Måndagen ägnades morgonen åt att sova till klockan nio!!!! Intog en frukost på altanen, vattnade lite blommor och var till grannen och bad om kattmatningshjälp. Vi ska ju åka en tur till helgen och då måste ju någon ge missarna lite mat.

Därefter så satte jag mej på hojen och tog en liten lusttur. Förenade nytta med nöje var och inhandlade lite olja och två nya lager (bra att ha i reserv). När jag sedemera återkom till Kullen så vart det en kaffe på Falkängen med lite skitprat sen åkte jag hem och svimmade i hammocken.

Detta var min måndag. Ska bara vattna blommorna igen, det behövs massor med vatten nu.

1 kommentar:

vimsan sa...

Haha, gissa hur länge jag sov i måndags...:) Jag vaknade med ett ryck kl halv 10!! Har inte sovit så länge sen jag var sjuk och hade så hög sänka.
Faktum är att jag trodde att klockan gick fel :)
Imorgon ska jag höja fotpinnarna på Triken så jag kan brumma ut i det gröna:)
Kram jam o spinn