tisdag, juni 08, 2010

Ser framåt

Efter att jag har avverkat passet i eftermiddag och kväll så är jag LEDIG i två dagar. Hoppas att jag nu kan få hämta triken i morgon och att vädret är soligt. Då kanske det blir en tur till Ormen och Ann-Louise på torsdag. Undrar om de har plockat ihop de gamla bilderna som jag ska låna (han hade ju två album till). Kafens bilder hade ju Ove med sig förra veckan så de ligger på tur, men jag vill inte sitta och scanna när det är vackert väder. Kanske skulle ta och installera scannern till laptopen så kan jag sitta på altanen.

Har varit ute och plockat lite med växter och blommor. Plockade in lite kvistar av vit Syrén till köksbordet. Det är fint. En bukett på trappan också.

Nu blir det en kaffe och en bok som ska avnjutas i soffan på uteplatsen.

Ha en bra dag alla ni som orkar läsa detta!

1 kommentar:

Dui och Deco sa...

Ha en bra dag du med! Nosbuff