onsdag, juni 23, 2010

Skat-Ann har ruggat

Ja jag har varit i Ulricehamn och bytt fjädrar….. Till mina gamla fjädrar. Visade sig att jag behöver byta dämparna också, den ena hade gett sig. Patrik fixar hos Calle i morgon, men jag kör på detta viset till de kommer.

Anders fixade en del annat också och i morgon kommer jag att ringa denne eminente byggare och fråga några saker.

Resan till Ulricehamn var svinkall. Fick mellanlanda på LP-bilar i Falköping (där jag köpte Ki-Ann) för att värma mej med en kopp kaffe. Denne Anders med med flera blev jätteglada över att jag kom. Vidare till garaget och den Anders gav sig i kast med hojen direkt, sen var det middag inne hos Patrik. Hemfärden startade någon gång efter 15.30 och nu mellanlandade jag i strålande sol hos Anita och Rolle, där kom maken och mötte mej, sen tog vi omvägen hem. Åkte över Broddetorp, Varnhem, Öglunda, Berg och Holmestad, med andra ord, den fina krokiga vägen. Underbar tur i strålande solsken.

Är ledig även i morgon, på kvällen är det firning av David som fyller år, i Lidköping.

Ha en bra torsdag!

3 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Verkar som det blir bra med triken nu. Skönt. Vi gillar ju precis som du att känna vinden i eh.. pälsen Nosbuff

Anita Fjäder sa...

Fjädrar är viktiga saker!! ;)
Kram från Fjäder

Inkan o Ligan sa...

Inkan o Ligan önskar en Riktigt Underbar Midsommar ! Tass o Kram