fredag, juni 04, 2010

Förbannelse

Någon har lagt en förbannelse över min trike. Jag får den inte i helgen!!! Ja ja, jag jobbar ju i vilket fall som helst.

Var i mellanstorbyn, Götene, och handlade. Trikeexperten ringde och är uppgiven. Nu är allt vad gäller tändsystem, bytt, förgasaren rengjord och så vidare….. Går inte i alla fall!!! Går gör den men den går inte bra!

Jag blir galen, Anders blir galen, Dalhems fattar ingenting, Misab fattar heller ingenting. Nu skulle han åka till garaget och kolla kompet, Patrik var i väg för att hämta en mätare, sen ska han riva ner höger sida, kolla om det är en spricka i toppen.

Så var det med det. Kan man bli något annat än förbannad, allt ska krångla när det är säsong. Ja när den står i garaget så märks ju inget…… Hoppas på en trevligare rapport i eftermiddag.

Nu kommer snart min käre bror hit med beställningslistan på DVD skivorna. Det är de som skrev upp sig på listan under återträffen, 44 stycken. Det kanske blir fler.

Återkommer med rapport.

Inga kommentarer: