torsdag, juni 10, 2010

Det är nog så i alla fall

att det vilar en förbannelse just nu över min pärla, triken!

Anders har i dag provkört en längre sträcka, c:a 10 mil och nu börjar helvetet igen, Missar skjuter och smäller, svarar inte på gasen. Han har offrat sig i regn och rusk för att testa. Stackarn han var genomblöt när han kom tillbaka till garaget.

Nu ska han testa bränslepumpen i morgon. Vad har jag gjort för ont??? Det frågar jag mej. Nu hade jag ordnat så att jag kunde byta pass i helgen så att hämtning skulle kunna ske på söndag när det skulle bli bra väder.

Han begriper inte vad det är som krånglar, hoppas att det nu är pumpen, då kanske det kan fixas en ny imorgon och då är det bara att hoppas att det blir klar till söndag.

Håll tummarna kamrater!!!!

1 kommentar:

Ruskan sa...

...men va är det som händer...??? Håller tummar & tår för att dom ska få iordning på din pärla...! Det är visst sommarvärme på G i nästa vecka, och då vore det ju inte helt fel att ha den hemma i körbart skick... ;o)