lördag, maj 22, 2010

Stort tack till Tidavad MC

som gjorde ett jättejobb med den här återträffen, som slet i baren och slet med mat och hade slitit med alla förberedelser. Ni är helt underbara där i Kåken. Tiden står still och man känner sig så välkommen när man kommer dit.

Tack till alla underbara gamla/nya vänner som kom till denna återförening. Ingen nämnd ingen glömd.

Tack för alla positiva ord till mej, om min hemsida,  alla mina bilder och DVD:n som ska fixas.

Tack Ormen för de orden du sa till mej innan jag åkte. Jag blev rörd till tårar över detta du sa.

En kamrat saknades, men som jag sa till många, han vakar över oss och den här festen. Han fixade även så att vädret blev underbart.

Det har varit en underbar dag som ni kanske förstår. Jag har gått med “ståpäls” och tårar i ögonen och bara mysit hela dagen. Det har varit en kramdag utan dess like. Så underbart med alla som kom och hade kul. Det surrades och pratades, det dracks öl och det grillades och alla bara var. På vägen hem så rann tårarna kan jag lova.

Det var fler som vill ha en fortsättning på detta. Det ska inte behöva ta så många år igen, vi kan inte bli 300 år innan vi träffas igen.

Med risk för att bli tjatig men TACK!!! Vi möts snart igen.

Nu ska jag försöka “landa” och ta igen mej, sen ska det verkliga jobbet börja, alla bilder som jag fått och kommer att få…….

 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vill oså passa på att Tacka för en underbar åter träff.Det var hur skoj som helst att se gamla vänner.
Å även tacka dig Ann för det jobb du lagt ner för att genomföra denna träffa..Alltid lätt att prata om att man skall göra en ,men å ta tag i det är svårare..Så du har gjort ett kanon jobb Tack så mycket..Å vi ses säkert på kräftskivan i aug.
Mvh Susanne,Keso med dotter å svärson.

Lena sa...

Ja, vilken kväll...!!! Det enda som hade förändrat sej egentligen var väl hårfärgen på en del...mycket grått skägg å gråa kaluffser var det allt ;o)...men samma goa, varma människor...!!!
Ett stort tack till Tidavad MC som fixade å trixade med god mat och dryck och allra bästa "service"...!
Å Ann du är GULD värd...bara så du vet... ;o)

HK.Jonsson sa...

Kanon Ann nu är ribban lagd, det blir nog svårt för andra klubbfester att leva upp till detta .Vi har njutit ända sen vi lämnade K-Holm ,värme på färden, värme hos alla dessa kamrater man träffade under kvällen.Vi lyfter på hatten och bugar för allt detta.
Ett enormt stort tack från Stompers MC att denna fest gick att genomföra......

Annelie Bergman sa...

En helt fantastisk sagolik återträff...
Jag befinner mig fortfarande i minnenas värld och njuter:)
Allt var sig likt, jag blev förflyttad 25 år tillbaks i tiden när hojarna mullrade in och tälten slogs upp:)
Ann - DU ÄR EN PÄRLA !!!
Tidavads MC - ALWAYS IN MY HEART !!
Varm Kram Annelie Bergman