fredag, maj 07, 2010

Jag hotade polisen idag!!!!!!!

En polis kom idag in i kaffestugan. Han gick bakvägen, Detta får han ju inte, (han hörde ju inte till personalen) å jag stog och slipade knivar, hade den största förskäraren i handen, och den höjde jag omedelbart mot honom. Vad gör han då…. Jo han bara skrattar. Så var det med det hotandet, ingen tar mej på allvar :(

Har fått pejlig på en katt också, måste försöka övertala maken om att det går att ta hem en kattunge snart….. Undrar om detta kan gå tro…. Jag föll ju naturligtvis som en fura för denna lilla gråa ulltott….. En hane som jag gärna skulle vilja ha.

2010-05-07

I morgon ska jag äntligen få hämta min trike (hoppas jag). Ska jobba på förmiddagen, får sluta lite tidigare, sen är det dax för hämtning. Eventuellt blir det till att åka med kärra för det ska ju bli regn??? Eller ska det inte bli regn. Kallt som fan är det iallafall.

Ha en bra fredag.

3 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Vilken raring! Hoppas att det blir bra med triken! Nosbuff

Inkan o Ligan sa...

*skrattar*
Flååååt
hihi
Kissemåns är såååå söt.

vimsan sa...

Gud va söt han är!!Den kan man inte motstå:)
Kram Jam o Spinn