fredag, maj 21, 2010

Hebbe har landat hos Ove-i-Skogen

Han landade tillsammans med sonen hos min bror. Det hade väl inte kommit några “gamlingar” till Tidavad ikväll så han drog till Ove. Pratade just med honom och det kändes som igår. *L*

Nu är det bara kvällen kvar sen smäller det imorgon. Ölen hade anlänt, maten hämtas imorgon, därefter är det bara folket som ska anlända.

Det känns länge sedan som planeringen började, men nu är vi där. Broder var och satte upp sin "bostad" (tältet) idag och han tycker det är så kul att ha återknutit kontakten med “kåken”. Jag tycker också det är jäkligt kul.

Undrar hur lång tid det kommer att ta innan jag har "landat" efter alla återseenden. Det tog väl någon månad innan jag landade efter att jag träffat många när vi var i Katrineholm.

Det börjar kännas i kröppaskrället att det är kvällen, jag klev  ur lopplådan kl 04.00 i morse så det kanske inte är så konstigt att jag börjar bli trött. Dax att sova några timmar igen.

Återkommer nog på söndag med rapporter från den "historiska händelsen". Hoppas nu bara att väderguden är med oss i morgon.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: