söndag, januari 31, 2010

Gårdagen var lyckad

Tror jag. De vart mätta iallafall, inte en smula kvar på uppläggningsfaten. Det är trevligt när det är tomt , slipper ju ta hand om rester. Samtidigt som man undrar “räckte det”. Nu har jag ju visserligen ingen lunch på tisdag. Får väl lösa detta med något annat *L*

Fiaspelet kom aldrig fram i går kväll. Får väl bjuda in till en ny kväll…….

I morgon bär det av till IKEA, Maria, Inger och jag avreser från Forshem 08.30, måste ju vara framme när det öppnar (liksom pensionärerna!) . Detta ska bli jättekul! Jävlars vad det kommer att tjôtas ! Två hönor och en Skata………

Här kommer det gulliga bilder “tycker Lillchefen” (för mycket gulliga kattbilder på bloggen) -Jaha svarar jag då!!!!!

Smulan kollar grannens fjäderkotletter och betar lite gräs!

2010_01_31_

 

Snutteruskan är rastlös. Är uppe och dammar i stereohyllan. Kan nog behövas.

2010_01_31_3

Här spelar jag drottning av klösträdet!

 2010_01_31_2

 

 

 

Nu är jag hungrig, tycker att Maken ska laga mat snart. Det är faktiskt hans tur!

Inga kommentarer: