fredag, januari 01, 2010

Aldrig inträffat förr!

Idag så inträffade något, som aldrig har inträffat, som vi sett iallafall. Sigge och Smulan sitter på samma ställe. Smulan lite reserverad men Sigge sitter lugnt och tittar på fjäderkotletterna i grannens trädgård. Jag fick en bild.

2010_01_01_sigge_smulan

Idag kom Herr Kvarnman och  Kerstin B å hälsade på. Jag frågade häromdagen om de hade lust att komma hit på nyårsdagen å ta en fika. Det hade de tydligen.  För kom hit gjorde de och det blev lite mer än fika. Lite skinkpaj (resterna på julskinkan) så nu är den slut.

Snöat har det gjort och kallt är det! Mej tycker inte om detta! :)

Idag så ringde en gammal kamrat från tiden med Choppers , Olle-GP.  Vi pratade om gamla bilder, hur mycket det finns hos andra kamrater och hur jag ska få tag i dessa.

Dessutom tyckte han att det ska bli väldigt kul om vi fixar en återträff. Vi får mer än gärna hålla denna träff i gamla kåken i Tidavad. Nu är det bara det här med att fastställa ett datum vilken jag just har gjort i detta nu. Den 22-23 maj  (Pingsthelgen) ska vi träffas igen!!!!

Nu börjar jag att fila på en inbjudan.

Eller vad tycker ni????

Tacksam för synpunkter från gamla kamrater!

 

Inga kommentarer: