torsdag, januari 14, 2010

Mitt i natten

Sömnproblem har jag ofta. Det var mitt i natten när jag vaknade vid typ 2-tiden. Kunde inte somna om. Går ner och tar men en kopp varmt gott tea. Sätter datorn i knät och börjar surfa runt lite.

Jag orkade inte ta fram en bok, har svårt att lägga ifrån mej en sådan när jag väl börjat läsa. Kollar lite Bloggar lite istället. Det är ju korta berättelser.

Senare idag då vid 10-snåret så ska vi städa ut julen på Falkängen. Då kommer det att se ut som vanligt där också. Nu stör det mej verkligen om det är julpyntat.

När jag var i Götene i tisdags så passade jag på att gå in på El-centralen. De hade 75% på all julbelysning. Jag handlade lite tills nästa advent. Ett klokt drag, nu finns det något nytt kul till nästa gång och billigt var det.

Ha en bra i ännu en kylig dag. De är slut i tekoppen, så jag kanske kan sova lite till innan det är dax att gå upp igen.

3 kommentarer:

Em sa...

Hoppas att du fick mer sömn i natt, vet hur det är när man inte sover tillräckligt eller bara någon timme, man går som i dimma!

Kram/Em

Sara sa...

Jag jobbar som portvakt idag men vill komma vidare, så nu har jag fått ca 12 timmar per månad, sen får vi se vad jag kan göra mer än det jag redan fått. =) Så jag kommer inte gå ner något i tid där jag är nu. :(
Det känns underbart i alla fall! Kram

vimsan sa...

Att handla julgrejer på rean i januari är ALLTID min tanke men så är jag så trött på det att jag struntar i det och ångrar mig varje år... suck. Ska nog kolla i helgen om det finns lite kul att bunkra till nästa år i alla fall:)
Kram Jam o Spinn