måndag, januari 18, 2010

Till salu

Har allvarliga funderingar på att lägga ut på tradera att vänster knä och höger fotled säljes till högstbjudande. De kan få höger axel på köpet!

Har varit ute och gått lite i gråvädret, här snöar det och är igenmulet. På andra sidan kullen, skiner väl solen som vanligt och de sitter väl med en paraplydrink under palmerna i 25 graders värme.

I morgon ska jag till Skövde och min underbara tandhyginist, Gunilla, ska förvandla mina gamla tänder till nya igen :)

Kanske blir en tur till Blomsterlandet i Maxihuset också (om det finns kvar) Det är några år sedan jag var där. Nu kan jag snart äta lunch utan att skämmas, det kan bli tidigt ibland, vaknar jag 05.00 då är jag hungrig tidigt också.

Alla Oves gamla bilder är nu scannade iallafall, bara att fixa till storleken på dessa så kan jag slänga ut dessa på hemsidan sen.

Fick ett mail på FB igår från en kille som ville “låna” bilder till en sida som han håller på att bygga. 

Inga kommentarer: