torsdag, oktober 15, 2009

Nu är triken nere för uppgradering...

som Sippo säger, uppgradering till 5.0.

Idag började jag jobba vid halv åtta, burr vad kallt det var, men sen, sen så kom solen å, så gott det blev. Vi satt och fikade utanför Gallerian vid 11-tiden och då fick jag för mej att nu, nu jävlar ska hojen ner till garaget för uppgradering. Ringer Anders (som hade det så lungt och skönt) och sa bara att nu åker jag om en timma. Vad i h..vete nu då, jo jag kommer med hojen nu för det är så gott väder.... Snacka om att han fick lite panik. *L*

Därefter ringde jag till maken, skrämde upp honom lite också, sa att nu åker jag ner till garaget. Kommer du och hämtar mej sen?????

Jo då klockan halv ett drog jag iväg och nu så är vi åter hemma. Det var en riktigt härlig tur, frös inte ett dugg, tjocka HH-underställ en gosig tröja och skinnkläder och de tjockaste handskarna. Höger långfinger frös jag om.....

Nu är den iallafall på plats och Anders kan snart börja med arbetet. När den trike som står på liften, i vagga, just nu, går att ställa ner på golvet.

Ha det så gött

2 kommentarer:

Solbränd sa...

Tant-Skatas trike är som en pc med windows,måste hela tiden uppgraderas för att rätta till alla fel och brister...

Skat-Ann sa...

Ja, men den fungerat till skillnad från en MAC, Sen blir den ju snyggare också!!!!!!!!!!!!!