fredag, juli 03, 2009

Skallebank

Andra morgonen med fruktansvärd huvudvärk. OLLE DU FÅR SLUTA DRICKA ÖL I SCHWEIZ!!!! Det är alltid så, Olle dricker, jag får huvudvärken dagen efter (muttrar).

Åter en dag med tryckande värme. Ja jag vet, jag gnäller. Jag tycker inte om när det blir så här varmt. Får skaffa en resesäng och så jag kan sova på balkongen inatt.

Har fått fritt idag också, det blir en häftig helg, med bäddning och städning och lörning av gäster som ska till Forshem. Bäst att vila idag.

Det blir en tur till byn, måste köpa kattmat och myrdosor (massor med myror på altanen). Det blir till att ta bilen, osäker om jag får ner en 10 kilos säck med kattmatt i trunken på triken. Dessutom så blir det svalare att åka bil.

Nu ska jag gå ut och sätta mej i skuggan och bara göra ingenting. Läsa en bok kanske.

Hej hopp

Inga kommentarer: