lördag, juli 04, 2009

Så fick han...

...då till sist sitt torp. Idag äntligen så vart det klart. Christian ringde mej strax efter åtta på kvällen och då var det färdigt. Han har fått sitt torp på Kullen. Glad som en speleman vart han och säkert många med honom lika glada.



Detta ställe kommer han att förvandla till ett paradis. Med tillgång till den gamla men renoverade kvarnen vid Råbäck så kommer det nog att hända saker här. Nu är det ju bara ett fel, det är på fel sida berget. *L*

Hoppas ni kommer att trivas. Å vi kommer snart å fikar.

Efter en lång, varm, klibbig arbetsdag kommer jag nu att ta mej ett glas vin på altanen, njuta av min fina stensättning, därefter ska jag välta min värkande lekamen i säng för att sedan återvända till arbetet kl 07.00 i morgon.

Dagens skvaller: Cykelhandlare Persson har köpt en liten svepask idag. Fru cykelhandlare handlade nog lyktor av Christian (tror jag). Nog med svaller för idag.

3 kommentarer:

Skogsfolket sa...

Länge sen! Ja gud va glad han var kvarngubben.
Vi lär ses snart, ha de bra på jobbet i morgon! Kram

Anonym sa...

Nu kör jag en liten testing här. Haj dä maj! :-)

Solbränd så det svider sa...

Välkommen till framsidan Christian!

Glöm inte solkräm och stora öronproppar...