måndag, mars 04, 2013

Plockar lite med

mina bilder. Håller på att skapa tackkort och gåvobrev som man ska kunna köpa av Eva katthem. Ett bra tips som present till någon som har ALLT. En gåva skänkt i jubilarens namn. De vore väl fint. Tänkte att insidan ska se ut så här ungefär.

Ex-gåvobrev-kronor-bok-insida

Sen ska jag göra flera olika frontsidor. Har gjort en idag med Lurvas på framsidan. Hittade en bild som passade rätt bra i kuvertet.

ex-gåvobrev-lurvas

Fram och baksida. Storleken blir A5, när det är klart. Så nu snart ska jag lägga upp några olika alternativ på katthemmets hemsida.

I morgon ska jag plantera om änglatrumpeterna, pelargonier, begonior och kannor. Olle köpte hem jord idag, så nu finns ingen återvändo. Tyvärr så har jag nog en satans förkylning på G, jag fryser å fryser och det skaver i halsen och jag låter som jag rökta 5 paket cigaretter och druckit en hela whiskey. Så det blir snart lopplådan för min del.

Ha en god sen kväll.

Inga kommentarer: