lördag, mars 23, 2013

Ge hit…….

Jag vet att du har skinka på din smörgås och jag VILL ha jag också.

20130323_1

Så fort kylskåpsdörren öppnas, så kommer han, Lurvas von Örontofs. Han skulle gladeligen leva på skinka om han bara fick så mycket som han vill ha, men se det får han inte….

Han har häftiga tofsar från öronen nu.

Har diskat och och fotograferat alla mina Jenny Nyströmstomtar nu. Det är några stycken. Passade även på att putsa rutorna i vitrinskåpet. Nu är det snyggt och prydligt igen. Kan även tala om att uppepå skåpet som är 190 högt, låg det musskit!!! De kan klättra de små mössen. Undrar vem som har dragit in dessa små odjur. Snuttis sitter just nu och tuggar på en i hallen, den var som tur var död när hon kom in så det blev inget jagande inne.

Solen skiner men det är kallt. Olle vilar och jag bara sitter här och knappar på min dator och är tyst för jag låter lite konstigt idag också. Det är väl nåt skit på G som kallas förkylning. Får höra med Tezzan om jag får komma med i morgon.

Trots att det är påsk så kan jag väl lägga upp en bild på en del av tomtarna.

 

20130323_5

20130323_220130323_320130323_4

Ha en braig lördag.

 

2 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Matte blev alldeles till sig av alla fina tomtar! Ta tass om er! Nosbuff

Alice sa...

Han är en riktig snygging lilla Lurvas von Örontofs!
*nosbuffar*