måndag, april 04, 2011

Sicken dag……

Börjar med att hämta några säckar pellets och beställa fem pall så vi har till nästa vinter. Nu säger snåltarmen att det är dax att stänga av pannan.

Klippning 09.30. Därefter till Jula för att köpa en minneskortlädsare, den gamla pajade igår. En räksallad från CityGross så jag får någon mat i mej under tiden jag är i Axvall och städar.

Två besök i lägenheten.

Städar städar, sen kommer Skogsbergs Antik och kollar grejer, tar alltihopa. Sedan en tur till Eva för fotografering. Fem katter ska plåtas. När detta är klart, så ska jag stänga av kameran, vad häner då Jo - då pajar objektivet!!!!!!

Förbannelse!

Gick inte att får rätsida på detta. Förra veckan pajade lilla kameran. Så nu blev det dyrt. Ny liten kamera inhandlades igår och på hemvägen idag var det till att åka till Elgiganten för ett nytt objektiv. Jag klarar mej inte utan min "stora kamera"!

Ska allting hända på en vecka??? Därtill allt annat skit som hänt.

Mammas bortgång och allt som kommer med detta.

Maritas (pappas sambo) hennes bil blev sönderslagen på parkeringen natten mellan lördag/söndag.

Två kameror och en läsare har pajat.

Plus lite annat smått och gått.

Blir man trött eller bara trött?

Förmodligen trött för nu ska jag gå och lägga mej.

3 kommentarer:

Findus, Isak och Rasmus sa...

Fyjam, så mycket tråkigheter på en gång. *tröstarbuff*

Anonym sa...

Man blir rätt snabbt trött när det håller på att bråka sådär. Men förhoppningsvis så är det slut på katastroferna och börjar nu svänga åt rätt håll.

Unknown sa...

Usch, *tröstar och kramar om*