tisdag, april 12, 2011

En mycket mycket……..

…. MYCKET trött katt ligger  hos matte och orkar inte en tugga på mattes händer.

Lurvas smet ut i morse när jag kollade efter Snutteruskan. Vid 20-tiden så kom han in och var vrålhungrig. Kattluckan vet han inte hur den fungerar, han saknar ju hjärna. När vi kom hem från Ulla-Britt och hennes nybakade wienerbröd, så ropade vi på honom och han kom in, men genom stora dörren, inte luckan.

Han har inte synts till på hela dagen, trots att jag varit ute, och varit i källaren, och städat i källaren, plockat ordning på sakerna efter mamma. Inte syntes Lurvas till, men nu är han inne igen.

Han låg mellan ryggstödet och mina ben och var sååååå trött när vi kollade NCIS,  nu sitter han på armstödet och kollar vad jag gör.

3 kommentarer:

Nea theCat sa...

Men så du jamar! Stackars Lurvas saknar inte alls hjärna de e jag säker på. Han växer väl till sig tror jag. Det är ju så med kattungar och ungkatter, de är lixom inte den vassaste klon på tassen om man så jamar.

Nosgos

Dui och Deco sa...

Det är hårt att vara ute! Nosbuff

Unknown sa...

Men sötnöten då.
INTE smita sådär.
Tazz o Kram