onsdag, mars 24, 2010

Snygg eller!

På vägen till Ulricehamn så passerades det däringa dansstället dit alla tufsiga gråa stora fåglar kommer till så här års, de som hoppar och skuttar som typ Willy i Letsdance. Två vänsterben av trä. *L* Var en hel del pippifåglar på plats och en hel del bilar.

Stannade hos min bilskojare också, har funderat ett tag på att byta bil, har kollat runt lite och idag när jag hälsade på Anders Lantz på LP-bilar i Falköping, så fanns den där. Han visade än den ena än den andra bilen men inget så som jag föll för så där med omedelbar verkan. När vi tittat en stund så sa han – jag ska visa dej en bil till, och där stod den. En Kia Pro Cee'd Diesel med 2,0 l motor 6 växlad sport coupé. Häftig! Sen var jag såld och bilen också!!!

2010_03_24_2 2010_03_24_1

Så läcker och riktigt riktigt kul att köra. Ett skållat troll! Risk för böter i fortsättningen, så ni kommer  bara se en svart bak på kullen! Nu är det sportbilsstuket igen!

Vad gäller triken så ser det mycket lovande ut. Den kommer också att bli störtfräck i bakändan, 26 cm smalare. Anders lovade (!) om 2-3 veckor så ska den vara klar. Detta har ju jag hört förr ett antal gånger! Hoppas han talar sannig den här gången.

Skogsfolkets dator var verkligen drabbad av maskar och trojaner den fick lämnas kvar hos datadoktorn. Jag orkade inte vänta, hade nog tagit några timmar till. Så den hämtas när jag hämtar bilen!

3 kommentarer:

Inkan o Ligan sa...

Ååååååååh, aavis.
Vill också ha ny bil.
En sportig cool bil där Bandit sticker ut huvet genom fönstret och får manen tillufsad.
Vad jag ska göra med resten och Maria vete17.
hihi

vimsan sa...

Den var verkligen läcker! Men om man som jag har 4 hundar att släpa på får man kanske byta ut schäfrarna mot taxar:)
Kram Jam o Spinn

HK.Jonsson sa...

Vad har hänt har du satt tak på triken
fille filur